Zoals de stad Amsterdam, bruist de vestiging van de Nederlandse Fotovakschool Amsterdam van creativiteit.

Aanmelden open dag

In het voormalig IKEA-hoofdkantoor vind je de Nederlandse Fotovakschool van Amsterdam. De sprankelende vestiging heeft in de hoofdstad een grote naam opgebouwd met verschillende opleidingen en is sinds de zomer van 2019 te vinden in Amsterdam-Zuidoost - een gebied dat volop in ontwikkeling is. Behalve erkende opleidingen in voltijd en deeltijd biedt de Fotovakschool Amsterdam ook cursussen aan. Naast de faculteit Nederlandse Fotovakschool is in dit pand tevens de faculteit Dutch Filmers Academy en de faculteit Amsterdam Film School gevestigd. Hiermee wordt in het hele palet van beeldcreatie voorzien. Kortom, een plek waar synergie en gezelligheid centraal staan. Naast het indrukwekkende gebouw en de lessen in kleine groepen, worden de studenten met hun fotografisch oog ook geïnspireerd door grote merken om de hoek. Amsterdam is dé vestiging om uit te groeien tot creatief fotografisch ondernemer!

De academie is gunstig gelegen ten opzichte van het openbaar vervoer. Station Amsterdam Holendrecht ligt op loopafstand. Dit station heeft een rechtstreekse treinverbinding vanuit Utrecht en Hilversum. Op het schoolterrein zijn geen parkeerplaatsen beschikbaar, maar in de naaste omgeving kan wel geparkeerd worden.

Nederlandse Academie voor Beeldcreatie
Paasheuvelweg 5