Fotograaf: Roland Zweers
Gewoon snuffelen in het historisch archief of specifiek op zoek naar de World Press Photo 1981? Het kan allemaal in onze uitgebreide mediatheek.
foto mediatheek

Gezamenlijk media-archief

In onze vestiging in Apeldoorn vind je een uitgebreide mediatheek. De mediatheekcatalogus is ook online te vinden als onderdeel van Fotobibliotheek online, een initiatief van het Nederlands Fotomuseum en een samenwerking tussen de verschillende Nederlandse fotografie-instellingen. Je kunt dus niet alleen in de catalogus van de Nederlandse Fotovakschool zoeken, maar ook in die van de andere deelnemers.

Deze mediatheek is niet alleen toegankelijk voor onze studenten, maar voor iedereen die op zoek is naar informatie over fotografie. Er kunnen helaas geen artikelen worden uitgeleend. Wel bestaat de mogelijkheid om artikelen in te scannen of om fotokopieën te maken. Voor een bezoek aan de mediatheek is het verstandig vooraf even contact op te nemen.

Om te zoeken in onze collectie klik hier.

Voor meer info kijk op http://www.fotografiebibliotheek.nl/default.aspx

Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur – 16:00 uur.

Contact

Telefoon: 055 356 05 22