Fotograaf: Anouk Strijbos
De Nederlandse Fotovakschool is een faculteit van de Nederlandse Academie voor Beeldcreatie met erkende en geaccrediteerde fotografieopleidingen. Simpel gezegd, de Nederlandse Fotovakschool biedt voltijdopleidingen fotografie met studiefinanciering, ov-jaarkaart én erkend diploma. Bovendien kun je kiezen voor minoren en deeltijdopleidingen en is doorstromen makkelijk: van de basisopleiding, naar mbo-fotografie tot hbo-fotografie.

There are no articles in this category. If subcategories display on this page, they may have articles.

Subcategories

Naast de Fotovakschool heeft de NAVB nog drie faculteiten, namelijk de Dutch Filmers Academy, Amsterdam Film School en de XR-Academy. Ben je op zoek naar een opleiding tot (allround) filmmaker, acteur, editor of virtual designer? Bekijk dan het aanbod van onze andere faculteiten.