Opleiding

De Basisopleiding Fotografie is een oriënterende opleiding voor iedereen die gefascineerd is door fotografie en graag zelf aan de slag wil, maar nog niet goed weet hoe. Tijdens de Basisopleiding Fotografie leer je meer te zien en vooral anders te kijken. Je werkt aan het opbouwen en verbeteren van je techniek, waarbij ook de inhoud en compositie van jouw foto's ruimschoots aan bod komt.

De Basisopleiding Fotografie is tweeledig. Je gaat aan de slag met de basistechnieken van de fotografie, maar ook met beeldbewerking in Adobe Lightroom.

Summer School

Het is ook mogelijk om de Basisopleiding Fotografie gedurende 2 weken in de zomer te volgen (maand juli). De inhoud van het lesprogramma is dan precies hetzelfde, maar je volgt de opleiding dan in 2 weken tijd in plaats van in 3 maanden. In totaal heb je 7 lesdagen, net zoals bij de reguliere Basisopleiding Fotografie. Bij de Summer School heb je in de eerste week les op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. In de tweede week heb je les op maandag, dinsdag en donderdag.

Facts

Niveau Basis, oriënterend