Vestigingen

Fotograaf: Manouk Rijper
Studeren aan de Nederlandse Fotovakschool kan in Amsterdam, Apeldoorn, Eindhoven en Rotterdam. We zijn vanuit heel Nederland goed te bereiken en de vestigingen zijn gelegen aan of nabij het station. Kom gerust kijken. We hebben regelmatig open dagen.

Zoals de stad Amsterdam, bruist de vestiging van de Nederlandse Fotovakschool Amsterdam van creativiteit. Op de Nederlandse Fotovakschool Amsterdam bieden wij al onze opleidingen aan, voltijd en deeltijd. Iedereen kan zich ontwikkelen passend wat bij hem of haar hoort.

De Nederlandse Fotovakschool Apeldoorn is gevestigd in een prachtig pand, gelegen aan het stationsplein. Met de trein of bus stap je dus voor de deur uit! De locatie heeft het karakter van een grote studio en er heerst een gemoedelijke sfeer.

Met meer vestigingen vind je de Nederlandse Fotovakschool verspreid over heel Nederland. Sinds medio 2019 kun je ook in het bruisende en creatieve Eindhoven terecht!

Met een groeiende vraag naar fotografie- en filmonderwijs mochten wij op een prominente plaats in het zuiden niet ontbreken. Sinds medio 2019 kun je daarom ook in het bruisende en creatieve Eindhoven terecht.

In het verzamelgebouw Zuid, gelegen aan het Zuidplein, wordt er zoals het de stad betaamt hard gewerkt aan innovatieve fotografieprojecten. Van mbo tot hbo en van voltijd tot deeltijd, onze inspirerende locatie in Rotterdam heeft het allemaal.