De Nederlandse Fotovakschool Apeldoorn is gevestigd in een prachtig pand, gelegen aan het stationsplein. Met de trein of bus stap je dus voor de deur uit! De locatie heeft het karakter van een grote studio en er heerst een gemoedelijke sfeer.

Aanmelden open dag

In een prachtig monumentaal pand worden de lessen gegeven en zijn er verschillende ruimtes waar je op werkdagen en avonden aan de slag kunt. Met een businessschool en een hotelschool als buren ligt de Nederlandse Fotovakschool in een prachtige onderwijsomgeving. Daarnaast ligt het pand achter het centraal station. Met de trein of bus stap je dus bijna voor de deur uit. Houd er rekening mee dat er zeer beperkte parkeerplekken zijn bij de school. Tijdens open dagen is het mogelijk te parkeren in de parkeergarage Koningshaven-Centrum: Stationsstraat 94 (navigatieadres: Korte Molenstraat).

Het kleine en warme team is altijd bereid je te helpen en doet er alles aan om jou als student de fotograaf te maken die je wilt zijn.

Nederlandse Academie voor Beeldcreatie
Spoorstraat 27