Data open dagen

Fotograaf: Pé Chan

Tijdens onze open dagen maak je kennis met de docenten, studenten en natuurlijk zie je alles van de locatie. Er zijn ook activiteiten, zoals fotoshoots en het bespreken van je portfolio.

Aanmelden open dag

Verzamelgebouw Zuid RO

Zaterdag 30 maart
10:00 - 15:00 uur

Van mbo tot hbo en van voltijd tot deeltijd, onze inspirerende locatie in Rotterdam heeft het allemaal.

Adres: Strevelsweg 700 in Rotterdam

fotovakschool rotterdam 1

Zaterdag 6 april
10:00 - 15:00 uur

Met een groeiende vraag naar filmonderwijs mochten wij op een prominente plaats in het zuiden niet ontbreken. Sinds medio 2019 kun je daarom ook in het bruisende en creatieve Eindhoven terecht.

Adres: De Lismortel 23 in Eindhoven

Zaterdag 30 maart
10:00 - 16:00 uur

Gelegen in onze hoofdstad en op loopafstand van station Holendrecht, is de XR Academy gevestigd in Amsterdam-Zuidoost. Iedereen kan zich ontwikkelen passend wat bij hem of haar hoort.

Adres: Paasheuvelweg 5 in Amsterdam

Zaterdag 6 april
10:00 - 15:00 uur

Van mbo tot hbo en van voltijd tot deeltijd, de Fotovakschool geeft de kans en ruimte om je professioneel te ontwikkelen in de fotografie.

Adres: Spoorstraat 27 in Apeldoorn