Overzicht fotografieopleidingen

Fotograaf: Anouk Strijbos
De Nederlandse Fotovakschool is een faculteit van de Nederlandse Academie voor Beeldcreatie met erkende en geaccrediteerde fotografieopleidingen. Simpel gezegd, de Nederlandse Fotovakschool biedt voltijdopleidingen fotografie met studiefinanciering, ov-jaarkaart én erkend diploma. Bovendien kun je kiezen voor minoren en deeltijdopleidingen en is doorstromen makkelijk: van de basisopleiding, naar mbo-fotografie tot hbo-fotografie.

Naast de Fotovakschool heeft de NAVB nog drie faculteiten, namelijk de Dutch Filmers Academy, Amsterdam Film School en de XR-Academy. Ben je op zoek naar een opleiding tot (allround) filmmaker, acteur, editor of virtual designer? Bekijk dan het aanbod van onze andere faculteiten.