Fotograaf: Marieke van Grinsven

Als student van de Nederlandse Academie voor Beeldcreatie kom je in aanmerking voor diverse kortingen.

Korting voor studenten Marieke van Grinsven

Budgetcam

Budgetcam is officiële partner van de Nederlandse Academie voor Beeldcreatie. Als student ontvang je op vertoon van jouw studentenpas 20 procent korting.

Studywise

Als school hebben we een samenwerking met Studywise, een partij die goede laptops tegen scherpe prijzen aanbiedt. Daarom kun je als student jouw laptop aanschaffen met een mooie korting. Zo zit op MacBooks zo'n 14 procent korting ten opzichte van de standaard Apple prijs. In de prijs zit standaard ook 2 jaar pick up & return garantie. Dat wil zeggen dat als je een defect hebt die binnen de garantie valt, de MacBook op locatie wordt opgehaald en binnen 5 werkdagen wordt gemaakt. Op de website van Studywise is een webshop (shop.studywise.nl) ingericht voor onze academie.

Pf Fotografie Magazine

Pf Fotografie Magazine is al 37 jaar het blad voor de professionele fotograaf. Vanwege onze samenwerking met Pf, krijg jij als student van onze academie een flinke korting op een jaarabonnement. Het eerste jaar kost een abonnement slechts 29,99 euro. Daarna betaal je als student 49,75 euro. Vul het aanvraagformulier in via www.pf.nl/navb.

Slim.nl

Als student van onze academie schaf je het volledige Adobe Creative Cloud softwarepakket (met o.a. Photoshop en Premiere Pro) aan met een studentenkorting (Slim.nl). De studentenversie van Adobe kan tegen ongeveer 140 euro per jaar worden aangeschaft. Hiervoor kom je als student in aanmerking wanneer je je aanmeldt voor Slim.nl via het Dashboard van de school.