Vervolg Photoshop

Ben jij gefascineerd door beelden en heb je de Basis Photoshop afgerond of beschik je zelf al over de nodige basiskennis van beeldbewerking? Zet dan de volgende stap in digitale beeldbewerking en kies voor het Vervolg Photoshop.

Opleiding

Als je al de nodige basiskennis over Photoshop hebt opgedaan dan is het Vervolg Photoshop leerzaam om je vaardigheden verder uit te breiden. Vervolg Photoshop is verdiepend voor iedereen die gefascineerd is door beeldbewerking en graag de volgende stap zet. Creëer alles wat je kunt bedenken.

Verdieping

Het programma is gericht op een verdieping van de digitale beeldbewerking. Het is met name gericht op het maken van een goede montage. Een beeld samenstellen uit meerdere afbeeldingen dus. We gaan kijken hoe je een portret vrijstaand kunt maken om hem vervolgens naadloos in een andere foto te plakken. Hoe kan je onderdelen schalen of vervormen en hoe maak je een schaduw binnen een montage. Tevens gaan we aan de slag met high end portretretouche.

Studieduur

De studieduur bedraagt 4 dagdelen. De lessen vinden online plaats.

Startdatum en lesrooster

Les

Lestijden

Startmoment

Prijzen 1-2-2024 tot 1-2-2025

4 dagdelen

Benodigdheden

Bij aanvang heb je een notebook met Adobe Creative Cloud software (Adobe studentenversie) nodig. De studentenversie van Adobe kan tegen ongeveer 140 euro per jaar via de school worden aangeschaft. De keuze tussen Windows of Mac is aan de student zelf en is afhankelijk van de wensen en het beschikbare budget. Voor de systeemeisen verwijzen wij je naar de website van Adobe: https://helpx.adobe.com/nl/photoshop/system-requirements.html.

Toelatingseisen

Vervolg Photoshop is te volgen wanneer je de Basis Photoshop hebt afgerond of als je zelf al beschikt over de nodige basiskennis van digitale beeldbewerking.

Studiefinanciering

Niet van toepassing.