Prijzen 1-2-2024 tot 1-2-2025

Bijzonderheden Lesgeld inclusief praktijkbegeleiding
Lesgeld inclusief toegang tot de digitale leeromgeving 4 maandelijkse termijnen van € 245*

* Lesmateriaal wordt binnen de digitale leeromgeving ter beschikking gesteld.
Bij betaling ineens van het jaarlijkse collegegeld ontvang je een korting van 3%.

Annuleringsregeling: zie de algemene voorwaarden op onze website.

Benodigdheden en bijkomende kosten

Bij aanvang van de studie heb je een digitale spiegelreflexcamera of een systeemcamera nodig met instelbare sluitertijden en diafragma.

Voor de start van jouw opleiding is het ook noodzakelijk in het bezit te zijn van een notebook met Adobe Creative Cloud software (Adobe studentenversie). De studentenversie van Adobe kan tegen ongeveer 140 euro per jaar via de school worden aangeschaft. De keuze tussen Windows of Mac is aan de student zelf en is afhankelijk van de wensen en het beschikbare budget. Voor de systeemeisen verwijzen wij je naar de website van Adobe: https://helpx.adobe.com/nl/photoshop/system-requirements.html. Let erop dat je daarnaast in het bezit bent van een externe harde schijf als back-up voorziening.

Facts

Niveau Basis, oriënterend