Zo werkt de opleiding

Er zijn 3 tot 4 startmomenten per jaar. De dagopleiding bestaat uit 7 lesdagen waarbij je om de week les hebt. De avondopleiding heeft 14 wekelijkse lesavonden. Beide varianten worden afgerond in 3 maanden. Je kiest zelf voor een vaste lesdag/avond. De dagen kunnen per locatie verschillen. Bekijk dit op het online inschrijfsysteem op de site.

Summer School

Het is tevens een optie om gedurende twee weken in de zomer in de maand juli de Basisopleiding Fotografie te volgen. De inhoud van het lesprogramma blijft onveranderd, maar je doorloopt de opleiding nu in twee weken in plaats van drie maanden. In totaal zijn er zeven lesdagen, vergelijkbaar met de reguliere Basisopleiding Fotografie.

Tijdens de Summer School vinden de lessen in de eerste week (week 28) plaats op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag, en in de tweede week (week 29) op maandag, dinsdag en donderdag op de volgende locaties: Eindhoven, Amsterdam, Rotterdam en Apeldoorn.

Studenten kunnen het gedetailleerde lesrooster vinden op het intranet.

Startdatum en lesrooster

Les