Prijzen 1-2-2024 tot 1-2-2025

Bijzonderheden Jaarlijks lesgeld inclusief praktijkbegeleiding
Lesgeld inclusief toegang tot de digitale leeromgeving 12 maandelijkse termijnen van € 262

Bij betaling ineens van het jaarlijkse collegegeld ontvang je een korting van 3%. De studiekosten worden jaarlijks geïndexeerd met 4% (te rekenen vanaf de startdatum van de opleiding).

Annuleringsregeling: zie de algemene voorwaarden op onze website.

Benodigdheden en bijkomende kosten

Bij aanvang van de studie heb je een digitale spiegelreflexcamera of een systeemcamera met zoom- of verschillende vaste lenzen nodig, waarbij sluitertijd en diafragma met de hand instelbaar zijn. Tijdens de opleiding hoor je welke lenzen verder nog worden geadviseerd.

Voor de start van jouw opleiding is het ook noodzakelijk in het bezit te zijn van een notebook met Adobe Creative Cloud software (Adobe studentenversie). De studentenversie van Adobe kan tegen ongeveer 140 euro per jaar via de school worden aangeschaft. De keuze tussen Windows of Mac is aan de student zelf en is afhankelijk van de wensen en het beschikbare budget. Voor de systeemeisen verwijzen wij je naar de website van Adobe: https://helpx.adobe.com/nl/photoshop/system-requirements.html. Let erop dat je daarnaast in het bezit bent van een externe harde schijf als back-up voorziening. Houd gedurende jouw opleiding verder rekening met printkosten en de kosten van een reportageflitser en een statief.

Facts

Niveau Kent de basis