Afgelopen week heeft AREA 2021 plaatsgevonden, een expositie van onze hbo fotografie studenten. Onze student Jan Stegerhoek heeft een mooie sfeerimpressie gemaakt tijdens de openingsavond van AREA 2021.

“Area” is de Engelse vertaling van de begrippen “terrein” of “ruimte”. In de fotografie verkennen wij allemaal een ander terrein en bieden met AREA 2021 een expositie vol unieke en uiteenlopende projecten. Daarnaast vindt de naam AREA 2021 zijn oorsprong in de beginletters van de verschillende steden waar de opleiding is gevestigd, namelijk Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven en Apeldoorn.

Het werk van de jonge, talentvolle studenten was te zien van zondag 5 september t/m zaterdag 11 september 2021 in Loods 6 te Amsterdam. Het werk van de studenten zal worden gebundeld in een boek. Voor de bezoekers van de expositie is het boek een blijvende herinnering aan het werk van de studenten. Ook voor degenen die de expositie niet kunnen bezoeken is het boek een mooi inkijkje in de verschillende afstudeerprojecten. Dit boek is binnenkort te bestellen als pre-order via de crowdfunding en zal ook in september op de expositie te verkrijgen zijn.

Video by: Jan Stegerhoek