Breaking News! ⭐️ Onze student Ezra Böhm (@byezrabohm) heeft de Sony 2022 Student Photography Award gewonnen! Van harte gefeliciteerd, Ezra! ?  ?

Gisteren vond de uitreiking plaats van de Sony World Photography Awards 2022, een evenement gehost in London door de World Photography Organisation (@worldphotoorg ) ?. Jaarlijks zetten zij de s' werelds beste nieuwe moderne fotografen in de schijnwerpers. Ezra's werk in combinatie met zijn verhaal heeft de aandacht van de jury direct getrokken.

"Many people today have lost their cultural roots and can feel alienated in a society full of global citizens. By showing these communities to the world, I hope that people start to look at their own cultural roots again."

Ezra's werk heeft dankzij deze Award wereldwijde bekendheid gekregen en behaalde zelfs de hoofdpagina van CNN. Een geweldige grote stap voor zijn toekomstige carrière als professioneel fotograaf! Hiernaast ontvangen hij en het opleidingsinstituut de Nederlandse Academie voor Beeldcreatie (NAVB) ook nog eens een tegoed van 30.000 euro voor Sony Photography apparatuur. Wat een kickstart! ?

klederdracht volendam 4.3 kopie