Met meer vestigingen vind je de Nederlandse Academie voor Beeldcreatie (faculteiten Nederlandse Fotovakschool en Dutch Filmers Academy) verspreid over heel Nederland. Voor fotografie- en filmonderwijs kun je vanaf medio 2019 ook in Eindhoven terecht!

Als één van de oudste en meest gerenommeerde opleidingsinstituten voor beroepsfotografen en allround filmmakers weten wij inmiddels dat opleidingswensen heel divers kunnen zijn. Met een groeiende vraag naar fotografie- en filmonderwijs mag de Nederlandse Academie voor Beeldcreatie, met haar faculteiten Nederlandse Fotovakschool en Dutch Filmers Academy, op een prominente plaats in het zuiden niet ontbreken. Naast Apeldoorn, Amsterdam, Hilversum en Rotterdam mag nu ook Eindhoven aan dit mooie rijtje worden toegevoegd. Alle vestigingen zijn gehuisvest op prominente plekken in een inspirerende omgeving. Eindhoven zal hier niet voor onder doen. De exacte locatie houden we nog even geheim, maar de inschrijvingen kunnen van start! Van de basisopleiding tot erkende hbo-opleidingen en van voltijd tot deeltijd: in Eindhoven is voor iedereen plaats.

Welke opleidingen bieden wij aan in Eindhoven?

Fotografie

• Basisopleiding Fotografie