De sprankelende vestiging van de Nederlandse Fotovakschool heeft in de hoofdstad een grote naam opgebouwd met verschillende opleidingen en zal vanaf de zomer van 2019 te vinden zijn in Amsterdam-Zuidoost.

In het voormalig IKEA-hoofdkantoor vind je bij aanvang van het nieuwe schooljaar de Nederlandse Fotovakschool van Amsterdam. Dit gebied in Amsterdam-Zuidoost is volop in ontwikkeling. Hier zal een bruisende studentencampus worden gebouwd. Naast de faculteit Nederlandse Fotovakschool wordt in het nieuwe pand tevens de faculteit Dutch Filmers Academy gevestigd. Hiermee wordt in het hele palet van beeldcreatie voorzien. Kortom, een plek waar synergie en gezelligheid centraal zullen staan. Naast het indrukwekkende gebouw en de lessen in kleine groepen, worden de studenten met hun fotografisch oog ook geïnspireerd door grote merken om de hoek.

Het nieuwe pand brengt goede faciliteiten, flexibele ruimtes en een prettig klimaat. Het gebouw bestaat uit een grote glazen façade dat veel licht naar binnen laat. De komende maanden zal het gebouw worden ingericht met vele mooie studiofaciliteiten. Ook de omgeving brengt veel mogelijkheden. Merken als McDonald's, IKEA en Bugaboo zitten om de hoek. En wat te denken van de Arena en het Nelson Mandelapark in de buurt. Daarnaast ligt Station Amsterdam Holendrecht op loopafstand van de academie. Het station heeft een rechtstreekse treinverbinding vanuit Utrecht en Hilversum. Al met al een bruisende plek waar de studenten zich mogen ontwikkelen als creatief fotografisch ondernemer!

Het nieuwe adres:

Nederlandse Fotovakschool Amsterdam